Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2007 14:50 - Memento Mori
Автор: nylon Категория: Музика   
Прочетен: 1869 Коментари: 2 Гласове:
0



...или "помни, че си смъртен".
Препоръчвам да слушате песента, докато четете превода.
Така емоцията и посланието ще са по-ясни, а и критиката ще бъде по-качествена. :)
Enjoy ;]


Кой иска да раздели
Светът, който познаваме и този - от нашите вярвания
И кой вижда само черно-бяло
Отличавайки загубата от жертвата
Някой ден може и да постигнем мир
Със света в нас
И аз ще те очаквам
Докато не затворя очи


Когато настъпи твоят час
Разбираш, че ще си сам - отново
И последната зима идва за всички нас
Животът е коварен
Но ти не си единственият, който го твърди

Ние сме секунда във Времето
Последните в предела
От молитвата, движеща Света
Доброто и Злото се събират

Аз съм Бога в моята история
Господарят на Играта
Мога и да повярвам, че тя ще дойде при мен
И ще прошепне името ми
Понякога се чудя къде изчезна вятъра
Ако някога е имало живот
Понякога се чудя как самата вяра
Може да ме освободи от грехове

Когато затвориш очите си
Спомените от лятото
Се възвръщат в съзнанието ти
Както следобедния ръмеж изчиства въздуха
И когато зимата задуха
Ти си горд, че наистина опита

И това стига до Края
Дори зимата...валят души
И всички ние имаме своите вярвания
И се молим за милост - за всичко

Аз съм човек без тайна
Сделката е извършена - в мен
Ще прегърна и най-студеният зимен полъх
И ще платя за всеки грях

[Helena]
Победа - без гордост
Помни, че си смъртен
(лат.)

[Mephisto]
Един глас...искам, но не мога
Приятно и почетно е
да умреш за родината
Помни, че си смъртен
(лат.)

[Ariel]
Толкова съсредоточен в прегръдката си
Без повече откази
Без да бягаш
Това е Краят
Последният ми отзив
И това е цената за това, което учим
За повечето си знания, за повечето си копнежи
Защото сме така сами...


Аз съм човек без тайна
Сделката приключи  - в мен
Ще прегърна и най-студеният зимен полъх
Пътуването може да започне
Аз все още съм Бога в моята история
Аз все още вярвам, че Тя ще дойде за мен
И ще прошепне името ми

Някой ден ще постигнем мир
И ще достигнем оттатък лъжите
И ще те чакам
Докато не затворя очи...
image


Тагове:   mori,   Memento,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Силно е !
15.04.2007 15:17
Благодаря за удоволствието всичко това да прочета, да усетя, да разбера!
Усмивки!
цитирай
2. анонимен - kamelot
18.04.2007 15:14
nylon, в този стил музика повечко се помнят групарите и албумите, отколкото парчето х. затова добавям за инфо Kamelot, The Black Halo, Memento Mori, иначе браво за превода
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nylon
Категория: Изкуство
Прочетен: 81160
Постинги: 24
Коментари: 34
Гласове: 104
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031