Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2007 00:38 - In Between - превод ;]
Автор: nylon Категория: Музика   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2007 00:39


Judas Priest - In Between
image

Аз съм любов, аз съм омраза
Аз съм атеист с вяра
Преодолявам яда си с усмивка
Любезен или скверен
Така шептя или крещя
Не съм така тих, както изглеждам
Някъде в средата съм

Млад съм в старостта си
Спокоен във гнева си
Аз съм твой приятел или враг
Пацифист, но на война
Богат съм, но и беден
Аз съм всяка крайност
Никъде в средата

Съвсем буден
Или сънуващ
Никъде в средата
Като пулсът на машина
До всяка крайност ще стигна

Чувствам объркването, кипящо в мен
Нито съм здрав - нито болен

Аз съм всяка краност
Но все още съм в средата

Казвам вярно - казвам грешно
Аз пак съм изгнаник
На високо ли съм, или пресъхнал
Казвам, че съм слаб и вече съм силен

В средата...

Аз съм своето променливо его
Аз съм подсъзнателност
В дълбините, но и на повърхността
Или някъде в средата...

Аз знам, че Съм
На линията - винаги пръв или последен
Плувам с акули или се давя с плъхове
Браня се щом атакувам
Моя свят и твоя не са еднакви
В друга пътека съм
Не съм там, където изглежда
Но съм някъде в средата...

Търся отмъщение
Щом простя
Умирам за да живея
Не уплашен, а ужасен до смърт
Не се вписвам

В средата
Всяка крайност


Тагове:   превод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nylon
Категория: Изкуство
Прочетен: 81493
Постинги: 24
Коментари: 34
Гласове: 104
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930